Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh automatizace procesu Call centra v prostředí organizace s certifikací ISO 9001:2000
Hovadík, Jiří ; Liška, Jiří (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá systém pro evidenci zákaznických požadavků na pracovišti call centra v servisní organizaci. Úvodní část popisuje servisní činnosti v oblasti služeb zaměřených na platební terminály a současnou situaci v call centru. Následuje výběr vhodných implementačních nástrojů. Druhá část práce obsahuje návrh systému pro evidenci požadavků a návrh funkčností pro realizaci importů do servisního informačního systému. Závěr práce pojednává o zhodnocení práce a možnostech dalšího zdokonalení systému pro zpracování požadavků.
Návrh automatizace procesu Call centra v prostředí organizace s certifikací ISO 9001:2000
Hovadík, Jiří ; Liška, Jiří (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá systém pro evidenci zákaznických požadavků na pracovišti call centra v servisní organizaci. Úvodní část popisuje servisní činnosti v oblasti služeb zaměřených na platební terminály a současnou situaci v call centru. Následuje výběr vhodných implementačních nástrojů. Druhá část práce obsahuje návrh systému pro evidenci požadavků a návrh funkčností pro realizaci importů do servisního informačního systému. Závěr práce pojednává o zhodnocení práce a možnostech dalšího zdokonalení systému pro zpracování požadavků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.