Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Elektronická média v odborném vzdělávání
Houšková, Radomíra ; Novák, Daniel (vedoucí práce) ; Švejda, Gabriel (oponent) ; Zlámal, Jiří (oponent)
Předmětem disertační práce je zmapovat, analyzovat a vyhodnotit roli moderních informačních a komunikačních technologií v oblasti mediální výchovy v rámci odborného počátečního a celoživotního vzdělávání na středních a vyšších policejních školách v České republice. Mediální gramotnost patří v současné společenské epoše, která je charakterizována komunikační explozí, ke klíčové kompetenci každého jedince. Problematikou mediální výchovy se zabývá mediální pedagogika. Předložená práce analyzuje školní policejní vzdělávací programy schválené Policejním prezídiem Policie ČR z pohledu zahrnutí prvků mediální výchovy do vyučovacích předmětů. Výzkumná část je zaměřena na zjištění úrovně mediální gramotnosti u příslušníků Policie ČR. V rámci výzkumného šetření byla použita metoda dotazníkového šetření mezi posluchači základní odborné přípravy středních a vyšších policejních škol v České republice. Další relevantní informace byly získány prostřednictvím nestrukturovaného interview s pracovníkem Policejního prezídia Policie ČR. Výsledek disertační práce je charakterizován podrobným statistickým popisem získaných údajů a závěrečným celkovým vyhodnocením disertační práce. KLÍČOVÁ SLOVA: Informační a komunikační technologie, média, mediální gramotnost, mediální pedagogika, odborné vzdělávání, základní odborná...
Elektronická média v odborném vzdělávání
Houšková, Radomíra ; Novák, Daniel (vedoucí práce) ; Švejda, Gabriel (oponent) ; Zlámal, Jiří (oponent)
Předmětem disertační práce je zmapovat, analyzovat a vyhodnotit roli moderních informačních a komunikačních technologií v oblasti mediální výchovy v rámci odborného počátečního a celoživotního vzdělávání na středních a vyšších policejních školách v České republice. Mediální gramotnost patří v současné společenské epoše, která je charakterizována komunikační explozí, ke klíčové kompetenci každého jedince. Problematikou mediální výchovy se zabývá mediální pedagogika. Předložená práce analyzuje školní policejní vzdělávací programy schválené Policejním prezídiem Policie ČR z pohledu zahrnutí prvků mediální výchovy do vyučovacích předmětů. Výzkumná část je zaměřena na zjištění úrovně mediální gramotnosti u příslušníků Policie ČR. V rámci výzkumného šetření byla použita metoda dotazníkového šetření mezi posluchači základní odborné přípravy středních a vyšších policejních škol v České republice. Další relevantní informace byly získány prostřednictvím nestrukturovaného interview s pracovníkem Policejního prezídia Policie ČR. Výsledek disertační práce je charakterizován podrobným statistickým popisem získaných údajů a závěrečným celkovým vyhodnocením disertační práce. KLÍČOVÁ SLOVA: Informační a komunikační technologie, média, mediální gramotnost, mediální pedagogika, odborné vzdělávání, základní odborná...

Viz též: podobná jména autorů
1 Housková, Radka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.