Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh referenčního modelu vybraných procesů marketingové podpory a jeho zhodnocení
Vydra, Pavel ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Hornická, Andrea (oponent)
Výdaje na informační technologie na podporu marketingu v korporacích činí rok od roku významnější rozpočtovou položku, a tak je větší pozornost věnována také procesům marketingové podpory -- tedy technickému zajištění průběhu a měření direct marketingových kampaní. Diplomová práce přináší základní přehled o fungování direct marketingu a marketingové podpory v korporacích a následně také popisuje referenční model procesů marketingové podpory, který pomůže tyto procesy optimalizovat. V práci jsou nejprve ve formě literární rešerše definována teoretická východiska procesního modelování a tvorby referenčních modelů, dále na ně navazuje uvedení do tématu direct marketingu v korporacích a pomocí analýzy procesů direct marketingu jsou v rámci vlastního teoretického výzkumu odvozeny také nejdůležitější procesy marketingové podpory. Na základě výstupů z teoretických částí je navržen referenční model zahrnující podrobně popsané procesy marketingové podpory a popis rozhraní ve formě SLA. Model je dále ověřen na dvou případových studiích, které model přibližují praktickému využití a poukazují na hlavní přínosy jeho užití.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.