Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie firmy Rostex Vyškov s. r. o.
Vejmolová, Jana ; Horemuž, Ondrej (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce představuje návrh marketingové strategie společnosti ROSTEX VYŠKOV s.r.o. Cílem práce je zvýšení konkurenceschopnosti podniku a úspěšné hospodaření. První část této práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají dané problematiky. V další části je zpracována analýza okolí podniku, rozbor marketingového mixu a SWOT analýza. Na základě analýzy podniku jsou navrženy možná řešení.
Návrh marketingové strategie firmy Rostex Vyškov s. r. o.
Vejmolová, Jana ; Horemuž, Ondrej (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce představuje návrh marketingové strategie společnosti ROSTEX VYŠKOV s.r.o. Cílem práce je zvýšení konkurenceschopnosti podniku a úspěšné hospodaření. První část této práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají dané problematiky. V další části je zpracována analýza okolí podniku, rozbor marketingového mixu a SWOT analýza. Na základě analýzy podniku jsou navrženy možná řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.