Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Názory a postoje trenérů na současný sport
Horčík, Martin ; Jansa, Petr (vedoucí práce) ; Kocourek, Jan (oponent)
Jméno a příjmení autora: Martin Horčík Název diplomové práce: Názory a postoje trenérů na současný sport. Pracoviště: Katedra pedagogiky. Vedoucí diplomové práce: Doc. PhDr. Petr Jansa, CSc. Rok obhajoby diplomové práce: 2008 Abstrakta: Cíle práce: Diplomová práce se zaměří na charakterizování současných problémů v práci trenérů ve vybraných sportovních odvětvích. Vyhodnocení údajů o názorech, postojích trenérů na současný sport a jejich porovnání z hlediska individuálních a kolektivních sportů. Použité metody: Sběr údajů provedený dotazníkovým šetřením, rozhovorem a analýza odpovědí získaných průzkumem s využitím unifikovaného dotazníku. Výsledky: Zjištění skutečnosti, že názory a postoje trenérů se spíše neliší ve sledovaných sportech. Klíčová slova: Trenér, sporty, tréninkový proces, forma, výkon, trénink, vzdělání. 2
Názory a postoje trenérů na současný sport
Horčík, Martin ; Jansa, Petr (vedoucí práce) ; Kocourek, Jan (oponent)
Jméno a příjmení autora: Martin Horčík Název diplomové práce: Názory a postoje trenérů na současný sport. Pracoviště: Katedra pedagogiky. Vedoucí diplomové práce: Doc. PhDr. Petr Jansa, CSc. Rok obhajoby diplomové práce: 2008 Abstrakta: Cíle práce: Diplomová práce se zaměří na charakterizování současných problémů v práci trenérů ve vybraných sportovních odvětvích. Vyhodnocení údajů o názorech, postojích trenérů na současný sport a jejich porovnání z hlediska individuálních a kolektivních sportů. Použité metody: Sběr údajů provedený dotazníkovým šetřením, rozhovorem a analýza odpovědí získaných průzkumem s využitím unifikovaného dotazníku. Výsledky: Zjištění skutečnosti, že názory a postoje trenérů se spíše neliší ve sledovaných sportech. Klíčová slova: Trenér, sporty, tréninkový proces, forma, výkon, trénink, vzdělání. 2

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.