Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Posouzení vlivu nového hlubinného základu na konstrukci primárního kolektorového tunelu
Lipka, Miroslav ; Horák, Vlastimil (oponent) ; Horák, Vladislav (vedoucí práce)
Úkolem diplomového projektu je posoudit vliv pilotového základu na ostění primárního kolektoru. Pomocí matematického modelování je proveden výpočet interakce mezi pilotou a ostěním kolektoru. Hlavní úkol je posoudit závislost délky piloty na deformacích a vnitřních silách, které budou působit na betonovém ostění kolektoru.
Rekonstrukce železničního tunelu
Nekl, Jiří ; Horák, Vlastimil (oponent) ; Horák, Vladislav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší rekonstrukci Domašovského železničního tunelu na traťovém úseku Olomouc – Krnov. Dokumentuje stav současné konstrukce, geotechnické podmínky lokality, uvádí možná řešení rekonstrukce. Samotný návrh je ověřen statickým výpočtem, a doplněn technickou zprávou a výkresovou dokumentací.
Mining and access shaft of the pilot adit with extended launch chamber
Kuhajdik, Adam ; Horák, Vlastimil (oponent) ; Horák, Vladislav (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with the design of a mining and access shaft with an extended launch chamber for the Vinohrady exploration adit in Brno. The requirements to be met by this underground work are defined. Based on an analysis of the applicable shaft sinking methods, two implementation procedures have been proposed. The combination of a drilled pile wall with extensive use of jet grouting appears to be preferable. This procedure is further elaborated in 2D and 3D models with static design assessment of the different structural parts and phases. The work further discusses displacements in the modelled environment and displacements on the structure. The static design of the shaft is complemented by a safety analysis of the embryo face of the exploration adit. A bill of quantities of the selected technical solution is also included in this work. The work with numerical models includes a comparison of the results of 2D and 3D models.
Technická chodba pod železnicí
Michaljaničová, Jana ; Horák, Vlastimil (oponent) ; Horák, Vladislav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh a posouzení ostění technické chodby, která bude prováděna v rámci rozsáhlejšího stavebního díla „Uzel Plzeň, 3. stavba – přesmyk domažlické trati“. Technická chodba je součástí kolektoru, který na méně než 100 m délky podchází dvě dvoukolejné tratě s velkým dopravním významem a dvě vlečky. Práce se zabývá návrhem vhodného technologického postupu pro ražbu a zajištění výrubu. Dále je součástí práce provedení návrhu primárního i sekundárního ostění ze stříkaného betonu. Posouzení je prováděno na základě vyhodnocení výstupů ze dvou charakteristických příčných řezů, zpracovaných programem Plaxis 2D. Výstupy z tohoto numerického modelu poskytují informace zejména o vnitřních silách, deformacích a stavu napjatosti okolního horninového masivu. Na základě těchto informací je provedeno statické posouzení konstrukce.
Analysis of the way of the route through the sloping area of the D1 motorway in the SR
Horňáková, Lenka ; Horák, Vlastimil (oponent) ; Horák, Vladislav (vedoucí práce)
The construction of motorways in Slovakia faces a series of geotechnical problems due to the mountainous relief. One of these problems is also discussed in this diploma thesis, where the motorway route is led through a landslide area. The aim of the thesis is to compare two different proposals of the D1 motorway in part of Hubova - Ivachnova section. The theoretical part deals with the issue of slope movements in connection with transport line constructions. In the practical part, the proposals for specific solutions of the high embankment route variant and variant with the bridge are discussed. Both variants are designed in the Plaxis numeric program. Subsequent comparison and evaluation of variants is performed in relation to the degree of stability, deformation, structural stress and construction costs.
Technická chodba pod železnicí
Michaljaničová, Jana ; Horák, Vlastimil (oponent) ; Horák, Vladislav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh a posouzení ostění technické chodby, která bude prováděna v rámci rozsáhlejšího stavebního díla „Uzel Plzeň, 3. stavba – přesmyk domažlické trati“. Technická chodba je součástí kolektoru, který na méně než 100 m délky podchází dvě dvoukolejné tratě s velkým dopravním významem a dvě vlečky. Práce se zabývá návrhem vhodného technologického postupu pro ražbu a zajištění výrubu. Dále je součástí práce provedení návrhu primárního i sekundárního ostění ze stříkaného betonu. Posouzení je prováděno na základě vyhodnocení výstupů ze dvou charakteristických příčných řezů, zpracovaných programem Plaxis 2D. Výstupy z tohoto numerického modelu poskytují informace zejména o vnitřních silách, deformacích a stavu napjatosti okolního horninového masivu. Na základě těchto informací je provedeno statické posouzení konstrukce.
Analysis of the way of the route through the sloping area of the D1 motorway in the SR
Horňáková, Lenka ; Horák, Vlastimil (oponent) ; Horák, Vladislav (vedoucí práce)
The construction of motorways in Slovakia faces a series of geotechnical problems due to the mountainous relief. One of these problems is also discussed in this diploma thesis, where the motorway route is led through a landslide area. The aim of the thesis is to compare two different proposals of the D1 motorway in part of Hubova - Ivachnova section. The theoretical part deals with the issue of slope movements in connection with transport line constructions. In the practical part, the proposals for specific solutions of the high embankment route variant and variant with the bridge are discussed. Both variants are designed in the Plaxis numeric program. Subsequent comparison and evaluation of variants is performed in relation to the degree of stability, deformation, structural stress and construction costs.
Rekonstrukce železničního tunelu
Nekl, Jiří ; Horák, Vlastimil (oponent) ; Horák, Vladislav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší rekonstrukci Domašovského železničního tunelu na traťovém úseku Olomouc – Krnov. Dokumentuje stav současné konstrukce, geotechnické podmínky lokality, uvádí možná řešení rekonstrukce. Samotný návrh je ověřen statickým výpočtem, a doplněn technickou zprávou a výkresovou dokumentací.
Posouzení vlivu nového hlubinného základu na konstrukci primárního kolektorového tunelu
Lipka, Miroslav ; Horák, Vlastimil (oponent) ; Horák, Vladislav (vedoucí práce)
Úkolem diplomového projektu je posoudit vliv pilotového základu na ostění primárního kolektoru. Pomocí matematického modelování je proveden výpočet interakce mezi pilotou a ostěním kolektoru. Hlavní úkol je posoudit závislost délky piloty na deformacích a vnitřních silách, které budou působit na betonovém ostění kolektoru.

Viz též: podobná jména autorů
4 Horák, V.
1 Horák, Vladimír
6 Horák, Vojtěch
3 Horák, Vratislav
13 Horák, Václav
10 Horák, Vít
5 Horák, Vítězslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.