Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Generative neural networks in image reconstruction
Honzátko, David ; Šorel, Michal (vedoucí práce) ; Zvirinský, Peter (oponent)
Nedávný výzkum v oblasti generování přirozeně vypadajících obrázků přišel se slibným přístupem k modelování apriorní parvděpodobnosti těchto obrázků. Architektura těchto apriorních modelů je založena na hlubokých neuronových sítích. Přestože jsou tyto modely primárně určeny pro generování obrázků, jejich potencionální využití je mnohem širší. Jednou z případných aplikací je využití těchto modelů pro řešení inverzních problémů v nízkoúrovňovém počítačovém vidění, tedy pro rekonstrukci obrazu. Toto využití umožňuje zejména fakt, že architektura těchto modelů umožňuje spočítat derivaci apriorní pravděpodobnosti vzhledem k vstupnímu obrázku. Hlavním cílem této práce je zhodnotit možnosti využití těchto apriorních modelů v rekonstrukci obrazu. Tato práce navrhuje novou, na optimalizaci založenou, metodu pro řešení dvou rekonstrukčních problémů: odšumování obrazu a super-rezoluce, kde vstupem je pouze jediný obrázek. Na- vrhovaná metoda využívá optimalizační algoritmy pro hledání nejvyšší aposteriorní pravděpodobnosti. Tato pravděpodobnost je definována právě pomocí výše zmíněných apriorních modelů. Výsledky experimentů ukazují, že navrhované řešení dosahuje výsledků,...
GPU Acceleration of Advanced Image Denoising
Honzátko, David ; Kruliš, Martin (vedoucí práce) ; Elek, Oskár (oponent)
BM3D (Block-Matching and 3D Filtering) je jedna z nejlepších metod na odšumování obrázků. Efektivní implementace této metody jsou existují, nicméně jsou časově náročné. Na běžných stolních počítačích může odšumění obrázků s vysokým rozlišením trvat i několik minut. Hlavním cílem této práce je navrhnout implementaci metody BM3D, která bude využívat surové výpočetní síly GPU. GPU nabízí mnohem více výpočetních jader než CPU, nicméně, kvůli specifickému výpočetnímu a paměťovému modelu, algoritmy pro GPU se od algoritmů pro CPU velmi liší. Proto tato práce prezentuje jak základní aspekty programování pro GPU, tak BM3D metodu jako takovou. Navržená implementace je pak experimentálně zhodnocena oproti těm současným. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.