Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Dopady projektů financovaných z OP VK do činností škol a školských zařízení.
Homolová, Klára ; Žufanová, Hana (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
V ČESKÉM JAZYCE ABSTRAKT: Práce přináší souhrnnou informaci o vývoji a struktuře finanční podpory Evropské unie a možnostech jejího využití školami a školskými zařízeními. V další části se zabývá úskalími, se kterými se školy a školská zařízení potýkají při realizaci projektů, financovaných ze strukturálních fondů EU. Závěr práce obsahuje doporučení pro řídící orgány a náměty pro nová témata ve vzdělávání vedoucích pracovníků škol a školských zařízení.
Globální trendy vývoje přímých zahraničních investic
Homolová, Klára ; Černohlávková, Eva (vedoucí práce) ; Dupal, Jiří (oponent)
V úvodní části se tato práce zabývá důvody, které motivují firmy pro investování v zahraničí a také riziky, která jsou obecně s mezinárodním podnikáním i přímo s přímými zahraničními investicemi (PZI) spojená. Hlavní náplní práce je pak charakteristika současných globálních trendů vývoje PZI, a to z několika úhlů pohledů - všeobecného, teritoriálního, sektorového či z hlediska politik států v oblasti ovlivňování PZI. Zkoumán je rovněž vliv současné finanční krize na PZI. Jednotlivé problémy jsou dokumentovány na praktických příkladech.
Proexportní politika České republiky
Homolová, Klára ; Taušer, Josef (vedoucí práce) ; Cibulková, Iveta (oponent)
Práce nejprve stručně shrnuje vývoj exportu v ČR od roku 1993. Poté se zabývá úlohou Ministerstva průmyslu a obchodu ČR v proexportní politice a Proexportní strategií na období 2006-2010. Ve druhé části je rozebrána činnost státních institucí na podporu exportu (ČEB, EGAP, CzechTrade, CzechInvest). Na závěr práce se autor zamýšlí nad nezbytností státní podpory exportu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Homolová, Karolína
3 Homolová, Kateřina
2 Homolová, Kristína
1 Homolová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.