Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání efektivity nové metody výuky angličtiny pro 1. třídu ZŠ "Act and speak" s ostatními metodami
Holzknechtová, Eliška ; Svobodová, Radmila (vedoucí práce) ; Ferklová, Alžběta (oponent)
Tato práce si klade za cíl zjistit, pomocí metody pozorování, stav výuky anglického jazyka v prvních třídách základních škol. Zkoumá jaké metody jsou při výuce využívány, jak dalece jsou efektivní při rozvoji různých dovedností žáků a zda se jim vyrovná nová výuková metoda Act and Speak®. Na začátku této práce jsou čtenáři nastíněny podmínky pro výuku cizího jazyka v dnešní době, další část je věnována tomu, jak je vůbec cizí jazyk vstřebáván a přijímán a v závěru teoretické časti se dozvíme jaké výukové metody byli při výuce cizích jazyků využívány v minulosti a jaké se objevují dnes. Praktická část má za úkol zjistit zda jsou učitelé kvalitním jazykovým vzorem pro své žáky a zda používají ve své výuce nejnovější trendy a metody. Tyto data jsou porovnány s postupy, které jsou využívány při výuce pomocí metody Act and Speak® a z nich následně vyvozeny závěry o kvalitě a efektivitě výuky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.