Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Reklama ve veřejném prostoru
Holasová, Tereza
Bakalářská práce se zabývá problematikou reklamy ve veřejném prostoru, kde se jako fenomén dnešní konzumní společnosti nekontrolovatelně šíří. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení důležitých pojmů, zahrnuje typologii reklamních prostředků a veřejných prostorů, objasňuje souvislosti a vymezuje společné pole působnosti reklamy a veřejného prostoru. Dále jsou shrnuty hlavní negativní aspekty reklamy na veřejný prostor i její možný přínos. V souvislosti s řešenou problematikou je zmíněna i stávající legislativa, která se tímto tématem okrajově zabývá. Nakonec jsou nastíněny možné vývojové tendence. Úkolem praktické části byla analýza a hodnocení několika příkladů použití reklamních nosičů ve veřejném prostoru pomocí sestavené metodiky a zahradně architektonický návrh problematického veřejného prostoru ulice Sportovní v Brně. Zjištěné výsledky pak vedou k jednoznačným závěrům, že reklama v různé míře degraduje konkrétní veřejný prostor a zbavuje ho mnohých podstatných funkcí, včetně pobytové.
Komparace růstových faktorů Senegalu a Keni z hledisek institucionální ekonomie
Holasová, Tereza ; Petrášek, František (vedoucí práce) ; Mládek, Josef (oponent)
Svou diplomovou prací chci přispět k rozboru různých růstových strategií národohospodářských politik ve dvou afrických rozvojových zemích v období po vyhlášení nezávislosti. Jádrem práce bude srovnání vybraných růstových faktorů z hlediska institucionální ekonomie a zkoumání jejich vlivu na ekonomiku Senegalu a Keni zejména v 60. a 70. letech na pozadí rozdílných koloniálních politik Francie a Velké Británie. Na základě provedené analýzy by cílem práce bylo naznačit možné perspektivní strategie národohospodářských politik obou zemí z hlediska výkladů institucionální ekonomie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.