Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové prostředí vietnamského trhu s luxusním zbožím
Ho, Thu Huong ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Campbell, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce monitoruje trh s luxusním zbožím obecně, dále analyzuje vietnamský trh s luxusním zbožím, a na základě vybraných analýz zhodnotí, zda má tento trh skutečně slibné příležitosti a perspektivu do budoucna. Dílčím cílem práce je charakterizovat typické chování vietnamského spotřebitele luxusního zboží a analyzovat a formulovat možná doporučení marketingových strategií konkrétní vybrané firmy působící na vietnamském trhu v oblasti luxusního zboží.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.