Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie vybrané obchodní firmy
Hluchá, Karolína ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá procesem návrhu marketingové strategie. V první kapitole jsou uvedena všechna teoretická východiska k marketingovému strategickému řízení se zaměřením na formulaci marketingové strategie. V druhé kapitole jsou pak zmíněná teoretická východiska aplikována na konkrétní obchodní společnost, jejíž návrh marketingové strategie stojí na konci celé práce. Jedná se o společnost zabývající se především realitními službami, a proto je také v první kapitole uveden krátký vhled do realitního marketingu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.