Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Planning, development and promotion of B2C online shop
Hajduček, Peter ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Hlinka, Filip (oponent)
Cílem této bakalářské práce je poskytnout ucelený pohled na problematiku plánování, tvorby a propagace internetového obchodu. S rostoucím konkurenčním bojem mezi obchody má kvalita webové stránky a její propagace stále větší význam pro obchodní úspěch. Hlavním těžištěm je analýza klíčových slov, optimalizace pro vyhledávače a propagace na sociálních sítích. Tato bakalářská práce je rozdělena na několik hlavních kapitol. Na začátku je představení a stručný rozbor nejúspěšnějších internetových obchodů ve světě i v České republice. Postupně se věnuji analýze klíčových slov, tvorbě mapy webové stránky a přípravě obsahových textů. Následuje kapitola o použitelnosti a přístupnosti webových stránek a přehledu možností technického řešení internetového obchodu. Po spuštění webové stránky se zabývám Search engine marketingem, marketingem na sociálních sítích a dalšími možnostmi on-line marketingu. Závěrečná kapitola teoretické části je věnována vyhodnocování kampaní pomocí nástroje Google Analytics. Praktickou částí bakalářské práce je aplikace navrhovaných postupů pro vlastní internetový obchod se sportovní obuví - Footshop. Tento internetový obchod vznikal jako reálný projekt během psaní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.