Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing v developmentu
Gottwaldová, Hana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Hlavička, Jakub (oponent)
Diplomová práce s názevem Marketing v developmentu se zaměřuje na sestavení marketingového plánu developerského projektu. Východiskem pro sestavení tohoto plánu je seznámení se základními pravidly v developmentu a s jednotlivými fázemi developerského procesu. Dálším důležitým bodem a podkladem je marketingový výzkum. Samotný plán se týká fiktivního administrativního projektu v Praze. Je doplněn o praktické rady, jak realizovat některé marketingové nástroje v praxi a také připomíná jejich význam. Celkový navržený marketingový plán by mohl tedy sloužit jako návod pro sestavování podobných marketingových plánů na administrativní projekty.

Viz též: podobná jména autorů
1 Hlavička, J.
3 Hlavička, Jan
3 Hlavička, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.