Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie firmy podnikající v oblasti B2B
Prokopičová, Lucie ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Herrmann, Jaromír (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou a popisem marketingové strategie společnosti AkzoNobel Aerospace Coatings, podnikající na trhu organizací, jejímž předmětem činnosti je vývoj, výroba a distribuce nátěrových systémů a doplňků pro letecký průmysl po celém světě. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje východiska marketingu a marketingový mix obecně a praktická část je věnována analýze marketingového mixu a tržní pozice dané firmy, a to jak z globálního hlediska, tak i z pohledu ČR. Nakonec následuje realizace a vyhodnocení výsledků nezávislého průzkumu prováděného v rámci používání nátěrů vybranými firmami v ČR.

Viz též: podobná jména autorů
1 Herrmann, J. G.
1 Herrmann, Jan
2 Herrmann, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.