Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Grafický editor 3D scén pro projekt AGE
Herceg, Tomáš ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Šerý, Ondřej (oponent)
Název práce: Grafický editor 3D scén pro projekt AGE Autor: Tomáš Herceg Katedra (ústav): Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Pavel Ježek, Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů E-mail vedoucího: pavel.jezek@dsrg.mff.cuni.cz Abstrakt: Cílem práce je vytvořit grafický editor, který umožní tvorbu a editaci grafických scén ve 3D prostoru. Editor by měl být realizován jako rozšiřující modul do projektu AGE. Jelikož je projekt AGE teprve ve fázi vývoje, měla by jako součást této bakalářské práce vzniknout i jeho první verze. Samotný editor vytvořený v rámci práce by měl podporovat vytváření základních primitivních objektů, manipulaci s jednotlivými vrcholy, stěnami a částmi těchto objektů, a dále pak implementovat základní nástroje pro mapování textur. Jako cílová platforma bude použito prostředí .NET Framework a pro zobrazování grafických výstupů je doporučeno použít technologie Windows Presentation Foundation a DirectX. Klíčová slova: Počítačová grafika, Windows Presentation Foundation, DirectX, 3D
Grafický editor 3D scén pro projekt AGE
Herceg, Tomáš ; Šerý, Ondřej (oponent) ; Ježek, Pavel (vedoucí práce)
Název práce: Grafický editor 3D scén pro projekt AGE Autor: Tomáš Herceg Katedra (ústav): Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Pavel Ježek, Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů E-mail vedoucího: pavel.jezek@dsrg.mff.cuni.cz Abstrakt: Cílem práce je vytvořit grafický editor, který umožní tvorbu a editaci grafických scén ve 3D prostoru. Editor by měl být realizován jako rozšiřující modul do projektu AGE. Jelikož je projekt AGE teprve ve fázi vývoje, měla by jako součást této bakalářské práce vzniknout i jeho první verze. Samotný editor vytvořený v rámci práce by měl podporovat vytváření základních primitivních objektů, manipulaci s jednotlivými vrcholy, stěnami a částmi těchto objektů, a dále pak implementovat základní nástroje pro mapování textur. Jako cílová platforma bude použito prostředí .NET Framework a pro zobrazování grafických výstupů je doporučeno použít technologie Windows Presentation Foundation a DirectX. Klíčová slova: Počítačová grafika, Windows Presentation Foundation, DirectX, 3D

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.