Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Práce s textem (umění číst) ve vybraných učebnicích českého jazyka
Herberková, Kateřina ; Šebesta, Karel (vedoucí práce) ; Pacovská, Jasňa (oponent)
V naší práci se budeme zabývat otázkou, jak učebnice češtiny pro základní a střední školy přispívají k rozvíjení čtenářské gramotnosti našich žáků. Nejprve se zaměříme na vlastní pojem čtenářské gramotnosti, jak ho nahlíží některé instituce a autoři, poté se podíváme na několik významných srovnávacích výzkumů, které byly v této oblasti podniknuty. Na tomto základě a na základě didaktické literatury zformulujeme, jaké znalosti a dovednosti čtenářskou gramotnost zakládají a jakým způsobem by je mohlo vyučování mateřskému jazyku rozvíjet. Tyto poznatky pak budeme konfrontovat s výsledky analýzy vybraných učebnic českého jazyka.
Práce s textem (umění číst) ve vybraných učebnicích českého jazyka
Herberková, Kateřina ; Šebesta, Karel (vedoucí práce) ; Pacovská, Jasňa (oponent)
V naší práci se budeme zabývat otázkou, jak učebnice češtiny pro základní a střední školy přispívají k rozvíjení čtenářské gramotnosti našich žáků. Nejprve se zaměříme na vlastní pojem čtenářské gramotnosti, jak ho nahlíží některé instituce a autoři, poté se podíváme na několik významných srovnávacích výzkumů, které byly v této oblasti podniknuty. Na tomto základě a na základě didaktické literatury zformulujeme, jaké znalosti a dovednosti čtenářskou gramotnost zakládají a jakým způsobem by je mohlo vyučování mateřskému jazyku rozvíjet. Tyto poznatky pak budeme konfrontovat s výsledky analýzy vybraných učebnic českého jazyka.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.