Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Proces zvýšení uživatelské spokojenosti internetového portálu
Henek, Ondřej ; Kolář, Martin (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem mé práce bylo zlepšit uživatelský prožitek internetového portálu pro sdílení studijních materiálů, jehož uživatelé nebyli se službou zcela spokojeni. Po studiu tématu uživatelského prožitku jsem provedl průzkum pomocí metod hloubkových rozhovorů, otevřeného card sortingu a analýzy chování uživatelů na portálu. Zjištěným potřebám a problémům uživatelů jsem navrhl řešení s využitím moderních technik pro tvorbu uživatelských rozhraní. Nový design jsem průběžně implementoval a ověřoval pomocí uživatelského testování. Při konečném měření uživatelské spokojenosti standardními metodami jsem dosáhl hodnot vytyčeného cíle. Uživatelé se také již neztrácejí při plnění úkolů a práce s uživatelským rozhraním je efektivnější.
Proces zvýšení uživatelské spokojenosti internetového portálu
Henek, Ondřej ; Kolář, Martin (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem mé práce bylo zlepšit uživatelský prožitek internetového portálu pro sdílení studijních materiálů, jehož uživatelé nebyli se službou zcela spokojeni. Po studiu tématu uživatelského prožitku jsem provedl průzkum pomocí metod hloubkových rozhovorů, otevřeného card sortingu a analýzy chování uživatelů na portálu. Zjištěným potřebám a problémům uživatelů jsem navrhl řešení s využitím moderních technik pro tvorbu uživatelských rozhraní. Nový design jsem průběžně implementoval a ověřoval pomocí uživatelského testování. Při konečném měření uživatelské spokojenosti standardními metodami jsem dosáhl hodnot vytyčeného cíle. Uživatelé se také již neztrácejí při plnění úkolů a práce s uživatelským rozhraním je efektivnější.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.