Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Projektová výuka a její zavedení u žáků ve 4. ročníku ZŠ
Hellerová, Tereza ; Bravená, Noemi (vedoucí práce) ; Poche Kargerová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na projektovou výuku a její zavedení ve 4. ročníku základní školy. Teoretická část se zabývá vznikem projektové výuky a jejím definováním. Dále se věnuje hlavním znakům a rysům, shrnutí přínosů, upozornění na úskalí, která mohou nastat a jak jim předcházet. V poslední části je uvedena charakteristika dítěte mladšího školního věku a její shrnutí. Cílem akčního výzkumu je zjistit, jak vhodně zavést projektovou výuku do 4. ročníku a na jakých tématech. Současně s tím vytvořit kooperativně funkční týmy. Data jsou získávána na základě vlastní pedagogické činnosti, hloubkových nestrukturovaných rozhovorů a ohniskové skupiny. KLÍČOVÁ SLOVA Projektová výuka, kooperativní činnost, mezipředmětové vztahy, realizace projektové výuky, akční výzkum, 4. ročník

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.