Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Transparentnost hlasu a světla
Hejduk, Adam ; Tomáš,, Svoboda (oponent) ; Ambrůz, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Transparentnost hlasu a světla představuje audiovizuální instalaci, tématem které je individuální reflexe okolí prostřednictvím tvorby fiktivních příběhů. Autor se v ní zabývá také možností přesahů svých dosavadních prací a tvorbou tematické návaznosti. Instalace propájí soubor subjektivních fiktivní narací. Instalace je scénografického charakteru a představuje platformu pro vyprávění osobních výpovědí a představ.
Frekvenční obtisk
Hejduk, Adam ; Richard, Loskot (oponent) ; Ambrůz, Jan (vedoucí práce)
Má tvorba v posledních 3 letech se neustále nese na vlně zvukových či světelných instalacích, nebo konzervace samotných zvuků do formy artefaktu. Bakalářská práce je sjednocení a vykrystalizování všech mých prací. Forma bude jasně daná prostorovou instalací, která bude využívat mnoho prvků předcházejících prací a to – Struna jako prvek znějící a rozdělující místnost, laser a zrcátka v kombinaci se strunou fungující jako médium na zachycení neboli obtisk místnosti, fotografický papír a emulze zastupující skříňku na uchování frekvenčního projevu. Jedná se o mou interpretaci mapování, jak chápat nebo nahlížet na prostor a věci v něm. Médium mnou zvolené přenáší vibrace, které jsou mi velice blízké a díky nim si vytváří jistou analogii, která mi pomáhá pochopit řád věcí na světě. Podobně jako v knize Krakatit od Karla Čapka, kde ve všech věcech ve vesmíru probíhají mikrovýbuchy a díky nim to dává smysl. Já za výbuchy vidím vibrace, které jsou ve všem a prochází vším, a za pomoci spojení různých médií můžeme tyto vibrace vidět a operovat s nimi.
Aféra Pentagon Papers. Od reality a novinových zpráv k filmovému zpracování a filmovým recenzím
Hejduk, Adam ; Novotný, David Jan (vedoucí práce) ; Doležal, Aleš (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Aféra Pentagon Papers - Od reality a novinových zpráv k filmovému zpracování a filmovým recenzím" poskytuje detailní popis tzv. aféry Pentagon Papers, která spočívala ve zveřejnění tajné vládní studie o americkém zapojení ve Vietnamské válce v předním americkém tisku. Pro lepší pochopení příčin této aféry, je v práci popsán historický kontext Studené a Vietnamské války. Proces, kterým se tajná studie dostala až na titulní stránky The New York Times, The Washington Post a mnoha dalších amerických novin je objasněn skrze život Daniela Ellsberga, který dlouho dobu pro americkou vládu pracoval a stal se krádeží a zveřejněním tajné studie první whistleblowerem. V rámci práce je také analyzován obraz, který celé aféře vytvořil československý tisk, konkrétně Rudé právo, které aféru použilo pro komunistickou propagandu vládnoucí Komunistické strany. Součástí práce je také dramaturgická analýza dosud nejnovějšího filmového ztvárnění této aféry, a to filmu The Post z roku 2017 a je posouzena jeho autentičnost, co se týče ztvárnění klíčových postav a shody se skutečnými historickými událostmi. Stručně se práce také věnuje analýze vybraných hodnocení tohoto filmu, a to jak z divácké sféry, tak ze strany filmových kritiků. Ústředním tématem, které prochází celou prací je svoboda tisku,...
Transparentnost hlasu a světla
Hejduk, Adam ; Tomáš,, Svoboda (oponent) ; Ambrůz, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Transparentnost hlasu a světla představuje audiovizuální instalaci, tématem které je individuální reflexe okolí prostřednictvím tvorby fiktivních příběhů. Autor se v ní zabývá také možností přesahů svých dosavadních prací a tvorbou tematické návaznosti. Instalace propájí soubor subjektivních fiktivní narací. Instalace je scénografického charakteru a představuje platformu pro vyprávění osobních výpovědí a představ.
Frekvenční obtisk
Hejduk, Adam ; Richard, Loskot (oponent) ; Ambrůz, Jan (vedoucí práce)
Má tvorba v posledních 3 letech se neustále nese na vlně zvukových či světelných instalacích, nebo konzervace samotných zvuků do formy artefaktu. Bakalářská práce je sjednocení a vykrystalizování všech mých prací. Forma bude jasně daná prostorovou instalací, která bude využívat mnoho prvků předcházejících prací a to – Struna jako prvek znějící a rozdělující místnost, laser a zrcátka v kombinaci se strunou fungující jako médium na zachycení neboli obtisk místnosti, fotografický papír a emulze zastupující skříňku na uchování frekvenčního projevu. Jedná se o mou interpretaci mapování, jak chápat nebo nahlížet na prostor a věci v něm. Médium mnou zvolené přenáší vibrace, které jsou mi velice blízké a díky nim si vytváří jistou analogii, která mi pomáhá pochopit řád věcí na světě. Podobně jako v knize Krakatit od Karla Čapka, kde ve všech věcech ve vesmíru probíhají mikrovýbuchy a díky nim to dává smysl. Já za výbuchy vidím vibrace, které jsou ve všem a prochází vším, a za pomoci spojení různých médií můžeme tyto vibrace vidět a operovat s nimi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.