Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití internetového marketingu a sociálních sítí pro podporu internetového obchodu
Heideker, Petr ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Tato práce se zabývá nástroji internetového marketingu a jejich možným využitím na konkrétním případě internetového obchodu Minibike-Shop.cz. Práce je rozdělena na tři logické celky, které na sebe navazují. V první části jsou teoreticky popsány nástroje, které mohou být použity k propagaci internetového obchodu na internetu. U jednotlivých nástrojů jsou popsány jejich výhody a možnosti jejich využití pro zvýšení konkurenceschopnosti. Čtvrtá kapitola práce je kompletně věnována sociálním sítím v České republice a možnostem, které firmám poskytují. Součástí teoretické části je i kapitola, věnovaná ukazatelům, pomocí kterých je možné vyhodnotit úspěšnost marketingové kampaně. Druhá část práce je zaměřena na analýzu vybraného obchodu a jeho konkurentů pomocí teoretických předpokladů stanovených v první části práce. Navíc bude proveden audit webových stránek jednotlivých obchodů, z kterého vyplynou jejich kvalitativní nedostatky. Třetí část práce je věnována návrhu strategie, která vychází z nedostatků zjištěných v analytické části. Cílem návrhu strategie je odstranění zjištěných chyb a také získání konkurenční výhody. Práce je zakončena závěrem, který se věnuje shrnutí práce a hodnocení stanovených cílů. Hlavním přínosem mé diplomové práce je provedená konkurenční analýza pro internetový obchod Minibike-Shop.cz a navržená strategie pro další rozvoj firemního marketingu. Tato strategie dopomůže ke zvýšení počtu návštěvníků, ke zvýšení jejich spokojenosti a také samozřejmě ke zvýšení tržeb, které z toho vyplývají.
Audit webových stránek internetového obchodu
Heideker, Petr ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Drašnar, Jaromír (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje základní postupy a pravidla, které by měl dodržovat každý úspěšný internetový obchod. Cílem práce je sepsat a shromáždit všechna tato důležitá kritéria. Podle těchto kritérií je dále v této práci analyzován konkrétní internetový obchod a jeho konkurenti na trhu a z provedených analýz jsou vyvozeny patřičné závěry. Dále jsou v této práci popsány důležité metody propagace webových stránek a také základy webové analytiky pro internetové obchody. Závěrečná část této práce je věnována konkrétním návrhům na zlepšení internetového obchodu, které by měly mít za přínos příchod nových zákazníků a tím pádem i zvýšení zisků obchodu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.