Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na vylepšení komunikační strategie spol. Starbucks
Hayova, Hanna ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Hlavním cílem mé bakalářské práce je analýza komunikační strategie americké společností Starbucks Coffee, která působí na českém trhu již osm let. V teoretické části se zaměřím na jednotlivé druhy komerčních komunikací, zmíním o značce, vysvětlím jsem, co se skrývá pod pojmy image, identita značky a povědomí o značce a následně se zaměřím na dotazování jako metodu výzkumu trhu. Aplikační část bude zaměřená na společnost Starbucks, nejdříve povím o historii společností, její poslání a zásadech podnikání, provedu SWOT analýzu a konkurenční analýzu Starbucks Coffee na českém thru a provedu vlastní dotaznikové šetření, které je zaměřeno na vnímaní společnosti mladými pražany. Na závěr uvedu možná doporučení, které by pomohly Starbucks oslovit a ziskat více českých zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.