Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu firmy
Havlíčková, Romana ; Fiala, Roman (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá sestavením komunikačního mixu pro společnost M-soft, spol. s. r. o., která provozuje internetové služby a zabývá se prodejem výpočetní techniky. Práce zkoumá společnost, analyzuje komunikační mix a okolí a navrhuje vhodnou kombinaci nástrojů komunikačního mixu.
Návrh opatření pro zlepšení konkurenceschopnosti firmy
Havlíčková, Romana ; Fiala, Roman (oponent) ; Fiala, Roman (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem opatření, které povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy M-soft, spol. s. r. o., která provozuje internetové služby a zabývá se prodejem výpočetní techniky. Práce zkoumá společnost, analyzuje vnitřní a vnější okolí podniku a navrhuje vhodná opatření, která zvýší konkurenceschopnost firmy a budou mít uplatnění pro její další vývoj.
Návrh komunikačního mixu firmy
Havlíčková, Romana ; Fiala, Roman (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá sestavením komunikačního mixu pro společnost M-soft, spol. s. r. o., která provozuje internetové služby a zabývá se prodejem výpočetní techniky. Práce zkoumá společnost, analyzuje komunikační mix a okolí a navrhuje vhodnou kombinaci nástrojů komunikačního mixu.
Návrh opatření pro zlepšení konkurenceschopnosti firmy
Havlíčková, Romana ; Fiala, Roman (oponent) ; Fiala, Roman (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem opatření, které povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy M-soft, spol. s. r. o., která provozuje internetové služby a zabývá se prodejem výpočetní techniky. Práce zkoumá společnost, analyzuje vnitřní a vnější okolí podniku a navrhuje vhodná opatření, která zvýší konkurenceschopnost firmy a budou mít uplatnění pro její další vývoj.

Viz též: podobná jména autorů
8 Havlíčková, Radka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.