Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Průřezové téma Mediální výchova pro základní vzdělávání
Havelková, Blanka ; Valenta, Josef (vedoucí práce) ; Dvořáková, Markéta (oponent)
Soucástí našeho života jsou média, která nám zprostredkovávají informace, nabízejí nám ruzné produkty, ovlivnují náš život a výrazne nám do nej zasahují. Ve stále vetší míre se tak ukazuje, že jedinec v dnešní spolecnosti by mel být vybaven mediální gramotností, která se prosazuje jako jedna ze základních kompetencí. Její zarazení bylo institucionalizováno do podoby mediální výchovy, která se realizuje jako samostatný vyucovací predmet nebo jako soucást predmetu jiných. V rámci reformních snah byla mediální výchova zarazena jako prurezové téma do Rámcového vzdelávacího programu pro základní vzdelávání, na jehož základe musely mít školy zpracovány školní vzdelávací programy do zárí 2007. Cílem mediální výchovy je priblížit, jak fungují mediální texty, vysvetlit, jak se podílejí na vytvárení významu, vyložit, jak fungují mediální organizace a popsat, jak se publikum zmocnuje mediálních produktu, technologií a institucí a dodává jim význam. Cílem empirického šetrení, provedeného v ríjnu a v listopadu 2007, bylo zjistit, jaké mají ucitelé postoje k zaclenení mediální výchovy a jak si školy poradily s jejím zaclenením.
Průřezové téma Mediální výchova pro základní vzdělávání
Havelková, Blanka ; Dvořáková, Markéta (oponent) ; Valenta, Josef (vedoucí práce)
Soucástí našeho života jsou média, která nám zprostredkovávají informace, nabízejí nám ruzné produkty, ovlivnují náš život a výrazne nám do nej zasahují. Ve stále vetší míre se tak ukazuje, že jedinec v dnešní spolecnosti by mel být vybaven mediální gramotností, která se prosazuje jako jedna ze základních kompetencí. Její zarazení bylo institucionalizováno do podoby mediální výchovy, která se realizuje jako samostatný vyucovací predmet nebo jako soucást predmetu jiných. V rámci reformních snah byla mediální výchova zarazena jako prurezové téma do Rámcového vzdelávacího programu pro základní vzdelávání, na jehož základe musely mít školy zpracovány školní vzdelávací programy do zárí 2007. Cílem mediální výchovy je priblížit, jak fungují mediální texty, vysvetlit, jak se podílejí na vytvárení významu, vyložit, jak fungují mediální organizace a popsat, jak se publikum zmocnuje mediálních produktu, technologií a institucí a dodává jim význam. Cílem empirického šetrení, provedeného v ríjnu a v listopadu 2007, bylo zjistit, jaké mají ucitelé postoje k zaclenení mediální výchovy a jak si školy poradily s jejím zaclenením.

Viz též: podobná jména autorů
3 HAVELKOVÁ, Barbora
2 Havelková, Barbara
3 Havelková, Barbora
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.