Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategická analýza podniku
Čížek, Jan ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Hauptmann, Jiří (oponent)
Obsahem práce je strategická analýza a definice strategické pozice obchodněmarketingové části korporace, která se zabývá prodejem spotřební elektroniky a domácích spotřebičů. K hodnocení externího prostředí je využita PEST analýza a Porterův model pěti konkurenčních sil. Vnitřní prostředí organizace je posuzováno analýzou zdrojů organizace, analýzou kompetencí organizace a Porterovým hodnotovým řetězcem. Sestavená SWOT analýza hodnotí vnitřní prostředí organizace ve vztahu k jejímu okolí. Cílem práce je provést strategickou analýzu zvolené firmy a navrhnout opatření pro její rozvoj.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.