Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza efektivity vybrané marketingové kampaně
Harutjunjan, Ani ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Jappel, Ctibor (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnocení efektivity vybrané marketingové kampaně z oblasti telekomunikací na základě definování základních kritérií úspěšnosti marketingové kampaně jako součást komunikačního plánu společnosti. Teoretická část diplomové práce je zaměřená na definování základních složek marketingového a komunikačního mixu. Dále jsou v rámci teoretické části rozebrány přístupy, indikátory a metody měření efektivnosti marketingových kampaní, která slouží jako teoretický základ k naplánování a realizaci praktické části. Praktická část se zabývá představením marketingového a kreativního konceptu a komunikační strategie kampaně O2 Extra výhody společnosti Telefónica CR. Míra úspěšnosti kampaně je zhodnocena na základě primárního výzkumu pomocí dotazníkového šetření a také na základě sekundárních údajů dostupných ze společnosti Telefónica CR.
Liberalizace obchodu službami-hrozby a příležitosti pro rozvojové země
Harutjunjan, Ani ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Zamykalová, Miroslava (oponent)
Cílem této práce je analyzovat význam mezinárodního obchodu službami a charakterizovat její postavení ve světové ekonomice se zaměřením na rozvojové země. Práce se rovněž zabývá procesem liberalizace obchodu službami s důrazem na Dohodu GATS. Značná část práce je věnována analýze mezinárodního obchodu službami vybraných zemí z rozvojového světa - Čína, Indie, Brazílie. V poslední kapitole je hodnocen vliv liberalizace obchodu službami, který vyplývá z analýzy výše zmíněných zemí se zamýšlením se nad hrozbami a příležitostmi, která liberalizace obchodu pro rozvojové země přináší.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.