Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Placená reklama ve vyhledávání v e-commerce
Hanzalová, Barbora ; Lohr, Václav (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou placené reklamy ve vyhledávání v kontextu vývoje internetu a vyhledávačů, fungování vyhledávačů a reklamních systémů pro správu kampaní v českém prostředí. Pozornost je soustředěna jak na klasické, tak na produktové kampaně ve vyhledávání. Cílem práce je praktická ukázka tvorby klasických a produktových kampaní pro konkrétní e-shop v reklamních systémech Google AdWords a Sklik a jejich následné vyhodnocení, na základě čehož je sestaven soubor obecně použitelných pravidel pro správnou a efektivní tvorbu kampaní ve vyhledávání pro e - commerce v českém internetovém prostředí. Pro ověření obecnějšího použití výsledků pro tvorbu reklamních kampaní ve vyhledávání je využito kvalitativní metody expertního rozhovoru s odborníkem v oboru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.