Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Budování věrnostního systému firmy
Haniková, Alžběta ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Práce pojednává o významu věrného zákazníka a věrnostních systémech jako nástroje napomáhajícímu budování loajality. Charakterizuje věrnost a spokojenost zákazníka, zabývá se problematikou udržení zákazníka. Popisuje historii a typy věrnostních programů, faktory důležité pro rozhodování o jejich zavedení a problémy s nimi spojené. Praktická část práce se týka trhu s oděvy, společnosti Orsay a jejího věrnostního systému Orsay klub. Práce taky obsahuje průzkum týkající se věrnostních programů na trhu s oděvy se zaměřením na obchod Orsay a jeho Orsay klub.
Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj retailingové firmy
Haniková, Alžběta ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Práce pojednává o významu věrného zákazníka pro firmu. Charakterizuje věrnost a spokojenost zákazníka společně s faktory, které je ovlivňují. Zabývá se problematikou udržení zákazníka a věrnostními programy jako jedním z možných způsobů, jak získat stálého zákazníka. Praktická část práce se týka trhu s nábytkem, firmy IKEA a jejího věrnostního programu IKEA FAMILY. Práce také obsahuje průzkum věnující se této firmě a programu IKEA FAMILY.

Viz též: podobná jména autorů
4 Haniková, Adéla
4 Haníková, Adéla
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.