Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingového plánu společnosti ZOO Praha
Zavadilová, Jana ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Handlová, Anna (oponent)
Cílem práce bylo zanalyzovat nejdůležitější body marketingového plánu podniku ZOO Praha a zhodnotit výsledky a poznatky nabyté v průběhu analýzy. Součástí práce jsou návrhy nových marketingových cílů, které by mohly podpořit současnou marketingovou činnost společnosti. První dvě kapitoly jsou zaměřeny na teoretické vymezení pojmů a následující kapitoly se věnují dílčím analýzám. Například analýze makroprostředí a mikroprostředí. Práce obsahuje také dotazníkové šetření, podpořena je i mystery shoppingem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.