Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Systém pro přípravu, realizaci a vyhodnocení testů
Mottl, Jan ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Hamendi, Mohammed (oponent)
Práce se zabývá návrhem a implementací systému pro přípravu, realizaci a vyhodnocení testů. Cílem bylo provést analýzu testů a textového formátu pro import těchto testů do Integrovaného studijního informačního systému Vysoké školy ekonomické. Dále na základě analýzy navrhnout a realizovat systém pro testování studentů. Také bylo zapotřebí napsat uživatelské příručky. Na začátku jsou stručně popsány pojmy, které souvisí s výukou podporovanou informačními technologiemi a elektronickým testováním. Dále je provedena analýza testů a textového formátu pro import těchto testů a z analýzy jsou odvozeny požadavky na systém. V následujících kapitolách je popsán návrh a realizace systému a jsou k němu vytvořeny uživatelské příručky pro vyučující a studenty. Přínosem práce je realizovaný systém pro testování znalostí studentů, který usnadní přípravu testů především vyučujícím, kteří vyučují nejen na Vysoké škole ekonomické.
Automatizace testování architektury studentských úloh
Hamendi, Mohammed ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Kurzy programování v prvním ročníku na Vysoké škole ekonomické v Praze nabízejí jedinečný přístup k výuce programování a softwarového inženýrství. V úvodních programovacích kurzech je kladen důraz na architekturu software. Díky tomu studenti snadněji porozumějí základním konceptům programování a nejsou omezeni specifiky konkrétního programovacího jazyka. Kurzy tak pomáhají rozvíjet potřebné dovednosti pro vývoj programů a také umožňují vstřebat velmi cenné poznatky v této problematice. Průměrný počet studentů prvního ročníku Fakulty informatiky a statistiky se pohybuje kolem sedmi set. Oprava úkolů do programování a příprava odpovídající zpětné vazby by byl pro vyučující nezáviděníhodný závazek na všech světových univerzitách podobného formátu, které poskytují vzdělávání v oblasti výpočetní techniky. Z tohoto důvodu fakulty poměrně často sáhnou po nějaké technologii automatického testování, která je schopna zpracovat větší objemy a poskytnout jak vyučujícím tak studentům nástroje pro správu úkolů. Tyto nástroje a systémy byly a stále jsou ve světě tématem mnoha výzkumů a nadále se rozvíjí ruku v ruce s vývojem nových technologií a výukových metod. Úvod této práce představí teoretické základy nástrojů a systémů pro automatické hodnocení, následovaný analýzou této oblasti v současné době. S využitím těchto výsledků se další část práce zabývá návrhem a implementací nového systému, který přináší možnosti automatického hodnocení struktury a dalších aspektů samostatných úkolů zadaných studentům. Hlavním cílem výsledného systému je poskytnout intuitivní a uživatelsky přívětivý způsob definování testovaných požadavků pro jednotlivá zadání úkolů a také mechanizmus k automatickému spouštění takových testů. Výsledný systém DynoGrader dynamicky ověřuje vypracované studentské úkoly za použití anotací a reflexe programovacího jazyka Java.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.