Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zlepšení zákaznického servisu
Deml, Kamil ; Halva, Martin (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zlepšením zákaznického servisu v podniku poskytujícím finanční služby. Službou se v tomto případě rozumí převod peněz do celého světa. Pro jeho zkvalitnění jsou použity principy metody Six Sigma a doplněny o poznatky z dalších moderních metod jakosti či řízení podniku. Není snahou zavedení Six Sigma do podniku jen její použití při řešení tohoto problému.
Zlepšení zákaznického servisu
Deml, Kamil ; Halva, Martin (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zlepšením zákaznického servisu v podniku poskytujícím finanční služby. Službou se v tomto případě rozumí převod peněz do celého světa. Pro jeho zkvalitnění jsou použity principy metody Six Sigma a doplněny o poznatky z dalších moderních metod jakosti či řízení podniku. Není snahou zavedení Six Sigma do podniku jen její použití při řešení tohoto problému.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.