Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků pro H-TIPOL Halašta
Halaštová, Tereza ; Vaculínová, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového průzkumu spokojenosti zákazníků. Uvádí možné postupy monitorování a měření spokojenosti zákazníků, specifika malých a středních organizací. Podrobně popisuje průběh průzkumu spokojenosti zákazníků pro H-TIPOL Halašta. Obsahuje analýzu získaných dat a návrhy na zlepšení, jejichž realizace může přispět k posílení pozice firmy na trhu.
Příprava projektu podniku pro financování pomoci Strukturálních fondů EU
Halaštová, Tereza ; Jelínková, Martina (oponent) ; Boušková, Štěpánka (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o financování výzkumu, vývoje a inovací z veřejných zdrojů, zvláště ze Strukturálních fondů Evropské unie. Obsahuje informace o podání registrační žádosti o dotaci na realizaci projektů na ochranu práv průmyslového vlastnictví.
Příprava projektu podniku pro financování pomoci Strukturálních fondů EU
Halaštová, Tereza ; Jelínková, Martina (oponent) ; Boušková, Štěpánka (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o financování výzkumu, vývoje a inovací z veřejných zdrojů, zvláště ze Strukturálních fondů Evropské unie. Obsahuje informace o podání registrační žádosti o dotaci na realizaci projektů na ochranu práv průmyslového vlastnictví.
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků pro H-TIPOL Halašta
Halaštová, Tereza ; Vaculínová, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového průzkumu spokojenosti zákazníků. Uvádí možné postupy monitorování a měření spokojenosti zákazníků, specifika malých a středních organizací. Podrobně popisuje průběh průzkumu spokojenosti zákazníků pro H-TIPOL Halašta. Obsahuje analýzu získaných dat a návrhy na zlepšení, jejichž realizace může přispět k posílení pozice firmy na trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.