Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingová strategie firmy Kofola, a.s.
Ouřadová, Pavla ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Halásová, Eva (oponent)
Cílem diplomové práce je monitorovat a přehledně popsat marketingovou strategii firmy Kofola, a.s. na českém trhu se zaměřením na značku Kofola, následně ji analyzovat a navrhnout možná zlepšení. Práce je členěna do tří velkých kapitol. První kapitola se věnuje teoretickému vymezení dané problematiky. Druhá kapitola popisuje společnost Kofola a její značku. Soustředí se především na popis marketingové strategie. Třetí kapitola se věnuje výzkumu. Nejprve je provedena PEST analýza, poté SWOT analýza, dále analýza marketingového mixu, analýza marketingových komunikací a dotazníkové šetření, které se zaměřuje především na vnímání značky Kofola a jejích marketingových komunikací. Na závěr této kapitoly jsou uvedeny návrhy na zlepšení současné marketingové strategie.

Viz též: podobná jména autorů
2 Halasová, Eliška
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.