Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Elektronická komunikace se správcem daně
Hajdušek, Tomáš ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Vodička, Milan (oponent)
Práce se zabývá tématem elektronické komunikace se správcem daně. V teoretické části je nejprve provedena rešerše prací a čtenář je seznámen s vývojem e-Governmentu do dnešní podoby. Dále je komplexně představena legislativa ohledně elektronické komunikace se správcem daně a její možné změny do budoucna. Teoretická část práce je zakončena statistikami ohledně elektronické komunikace se správcem daně a srovnáním situace v České republice se situací v ostatních zemích Evropské unie. V praktické části je jako hlavní výstup práce sestaven soubor doporučených postupů, kterými by se měli daňoví poradci při používání elektronické komunikace řídit. Zároveň praktická část obsahuje dotazníkové šetření a statistickou získaných dat. Dotazníkové šetření je unikátní tím, že respondenty jsou pouze daňoví poradci. Na základě dotazníkového šetření byly na závěr práce zhodnoceny přínosy a nedostatky elektronické komunikace se správcem daně a navrženy možné kroky k jejímu zefektivnění.
Nový daňový řád jako základní procesní norma správy daní a jeho srovnání s předchozí právní úpravou
Kadulová, Ivana ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Hajdušek, Tomáš (oponent)
Diplomová práce porovnává právní úpravu při správě daní. Zákon č. 337/1992 Sb., o správě daní a poplatků s nově platným Zákonem č. 280/2009 Sb., daňovým řádem. Výstupem práce je zhodnocení přínosů a nedostatků nové úpravy zákona.
Využití IS/ICT při sportovních přenosech
Hajdušek, Tomáš ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá využíváním moderních technologií při sportovních přenosech. Sportovní přenosy se staly ve 20. století fenoménem a tento trend pokračuje i v 21. století. Práce nejprve popisuje historii využívání informačních a komunikačních technologií při sportovních přenosech. Hlavním cílem práce je analyzovat nejvyužívanější moderní technologie a jejich přínos pro diváky a samotné sportovce. Mezi takové technologie patří jestřábí oko, systém pro monitorování fotbalových hráčů Tracab, elektronická tužka, virtuální grafika a další. Závěrečná část práce je věnována analýze dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zjistit, jak jsou technologie hodnoceny a vnímány diváky.
Nástroje marketingového mixu ve společnosti Měšťanský pivovar Strakonice, a.s.
Kadulová, Ivana ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Hajdušek, Tomáš (oponent)
Cílem je zjistit a popsat nástroje marketingového mixu. Na základě získaných informací a zjištěných nedostatků navrhnout možná opatření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.