Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pay-per-Click reklama v praxi
Menšík, Michal ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Hajduček, Vladimír (oponent)
Pay per click (PPC) reklama je v poslední době velmi skloňovaným pojmem a tento druh internetového marketingu si našel své neotřesitelné místo na trhu s reklamou. Systém AdWords společnosti Google je viditelným důkazem úspěchu tohoto reklamního modelu. Výhodou PPC reklamy je přesné měření jejích účinků, díky čemuž lze sledovat rentabilitu tohoto způsobu reklamy. Přesto velké množství firem, které PPC reklamou propagují své výrobky a služby, využívají této výhody velmi málo a tak za ni bezhlavě utrácejí nemalé prostředky. Cílem této práce je popsat, jak správně PPC reklamu navrhnout a jak ji následně spravovat tak, aby přinesla co možná nejlepší efekt. Práce je rozdělena na obecnou a praktickou část. V obecné je čtenář uveden do této problematiky a následně se v jednotlivých kapitolách praktické části seznámí s tím, jak správně reklamu připravit, jak měřit její úspěšnost a jaké musí být splněny předpoklady pro úspěšný chod PPC reklamy.
Projektová kancelář jako nástroj řízení projektů
Hajduček, Vladimír ; Hrůzová, Helena (vedoucí práce) ; Habrmanová, Blanka (oponent)
Práce se zabývá využitím projektové kanceláře při řízení portfolia projektů. Teoretická část charakterizuje projekt z pohledu životního cyklu projektu, personálního obsazení projektu a rizika v projektu. Dále popisuje jednotlivé stupně organizace projektové kanceláře a činnosti, které může projektová kancelář vykonávat. V neposlední řadě nahlíží na úroveň řízení projektů v České republice. Praktická část analyzuje na příkladu finanční společnosti procesy probíhající během jednotlivých fází projektu. Dále jsou analyzovány procesy změnového řízení, řízení rizik, projektových výstupů, kontroly, reportování a rozpočtování. Závěrem práce jsou procesy zhodnoceny a jsou formulována doporučení na zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.