Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie firmy Henkel na českém a zahraničním trhu
Hadová, Petra ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Nemeškalová, Markéta (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Henkel, konkrétně Divize pracích a čisticích prostředků. V první části této práce je představena společnost Henkel, její historie a aktuální vývoj. Další část práce je věnována vlastnímu dotazníkovému šetření. Před sestavením otázek do dotazníku byly stanoveny tři hypotézy, které měly výsledky šetření buď potvrdit, nebo vyvrátit. Pomocí dotazníku byla zkoumána znalost společnosti Henkel a jejích značek. Pro značku, která získala ze strany spotřebitelů nejhorší hodnocení, byly navrhnuty kroky marketingového mixu. Pro společnost Henkel bylo v závěrečné části práce navrhnuto několik doporučení, které by mohly společnosti pomoci v budoucích strategických krocích.
Finanční krize a její vliv na zahraniční obchod Ruska
Hadová, Petra ; Stuchlíková, Zuzana (vedoucí práce) ; Nováková, Jana (oponent)
Předkládaná bakalářská práce se zabývá globální finanční krizí a jejím průběhem v největší zemi na světě -- v Rusku. V první části této práce je představena ekonomická situace v Rusku od počátku 90. let do roku 2008, kdy se finanční krize rozšířila z USA do celého světa. Další část práce se zabývá konkrétními příčinami krize v Rusku a jejím dopadem na ruský akciový trh. Jsou se zde zmíněny reakce ruské vlády a Centrální banky na krizi a opatření, která byla zavedena. Poslední část práce je věnována zahraničnímu obchodu, který byl ovlivněn poklesem ceny ropy. Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat průběh finanční krize v Rusku, určit hlavní příčiny a v neposlední řadě i následky krize. V závěru jsou shrnuty výsledky, ke kterým jsem dospěla. Zároveň jsou zde navržena možná řešení, která by mohla v případě další krize pomoci k minimalizaci ztrát.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.