Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití metod a technik dramatické výchovy při výuce českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ
Habrová, Barbora ; Svobodová, Radmila (vedoucí práce) ; Marušák, Radek (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl popsat možné formy aktivní výuky českého jazyka na prvním stupni základní školy a to především pomocí metod a technik dramatické výchovy. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí, části teoretické a části praktické. Každá z těchto částí obsahuje čtyři kapitoly. Více pozornosti je tu však věnováno části praktické, ve které je zachycena doba jednoho měsíce, během kterého byly aplikovány výše zmíněné přístupy vyučování českého jazyka na ZŠ. Klíčová slova: dramatická výchova, metody a techniky dramatické výchovy, RWCT (Čtením a psaním ke kritickému myšlení), výuka českého jazyka, aktivní výuka, výuka na prvním stupni ZŠ v praxi
Využití metod a technik dramatické výchovy při výuce českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ
Habrová, Barbora ; Marušák, Radek (oponent) ; Svobodová, Radmila (vedoucí práce)
Diplomová práce si klade za cíl popsat možné formy aktivní výuky českého jazyka na prvním stupni základní školy a to především pomocí metod a technik dramatické výchovy. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí, části teoretické a části praktické. Každá z těchto částí obsahuje čtyři kapitoly. Více pozornosti je tu však věnováno části praktické, ve které je zachycena doba jednoho měsíce, během kterého byly aplikovány výše zmíněné přístupy vyučování českého jazyka na ZŠ. Klíčová slova: dramatická výchova, metody a techniky dramatické výchovy, RWCT (Čtením a psaním ke kritickému myšlení), výuka českého jazyka, aktivní výuka, výuka na prvním stupni ZŠ v praxi

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.