Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie nové produktové řady
Machala, Martin ; Hačunda, Pavol (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro již zavedenou firmu vyrábějící zdvihací zařízení pro tělesně postižené, která rozšiřuje svůj sortiment o prodej výtahů. Marketingová strategie je sestavena na základě teoretických poznatků a analýzy stavu firmy. Zavedení strategie by mělo vést k dostání se do povědomí nových klientů a snazšímu vstupu firmy na nový trh.
Marketingová strategie nové produktové řady
Machala, Martin ; Hačunda, Pavol (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro již zavedenou firmu vyrábějící zdvihací zařízení pro tělesně postižené, která rozšiřuje svůj sortiment o prodej výtahů. Marketingová strategie je sestavena na základě teoretických poznatků a analýzy stavu firmy. Zavedení strategie by mělo vést k dostání se do povědomí nových klientů a snazšímu vstupu firmy na nový trh.

Viz též: podobná jména autorů
1 Hačunda, Patrik
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.