Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výchovné a vzdělávací strategie v mateřských školách na Jindřichohradecku.
HRŮŠOVÁ, Alena
Bakalářská práce zjišťuje, jaké výchovné a vzdělávací strategie jsou v současné době využívány v mateřských školách. V teoretické části se autorka věnuje současnému předškolnímu vzdělávání. V první kapitole se zaměřuje na vzdělávací politiku ČR, pojetí předškolního vzdělávání a popisuje osobnostně orientovaný model s jeho znaky. Dále pak cíle a obsah předškolního vzdělávání v souvislosti s Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání s charakteristikou potřeb předškolních dětí. Ve druhé kapitole autorka zpracovává vzdělávací strategie, metody a vzdělávací nabídku v mateřské škole. Klasifikuje činnosti z hlediska míry řízení učitelem a popisuje organizační formy práce. Praktická část prezentuje kvantitativní a kvalitativní výzkum. Autorka využívá responzí z dotazníkového šetření a sběru dat z polostrukturovaných interview k odpovědi na dvě výzkumné otázky. Tyto otázky zjišťují, jaké výchovné a vzdělávací strategie učitelé v mateřských školách využívají, a jaké strategie využívají nejčastěji. Respondenty výzkumných šetření byli učitelé mateřských škol na Jindřichohradecku.

Viz též: podobná jména autorů
1 Hrůšová, Agatha
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.