Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení efektivity marketingových kampaní
HOUŠKOVÁ, Šárka
Cílem diplomové práce hodnocení efektivity marketingových kampaní je popsat, analyzovat a pomocí analýzy obalu dat (DEA) vyhodnotit konkrétní kampaně. Práce se zabývá politickými předvolebními kampaněmi konkrétní politické strany.
Zprostředkování zaměstnání
HOUŠKOVÁ, Šárka
Bakalářská práce Zprostředkování zaměstnání se zabývá současným trhem práce a možnostmi zprostředkování zaměstnání v České republice. Práce se zabývá jak strukturou nezaměstnaných, tak hodnotí jejich informovanost o možnostech hledání zaměstnání. Je rozebrána činnost Úřadu práce České republiky a činnost agentur práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.