Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uplatnění pohádkových témat v arteterapeutickém přístupu pro řešení sourozeneckých vztahů
HÁJEK HOLÁ, Zuzana
Práce se soustředí na zpracování tématu sourozeneckých vztahů objevujících se v pohádkách Popelka a Perníková chaloupka. Cílem práce je analyzovat rozdíly zpracování jednotlivých autorů vzhledem ke vztahu se sourozencem, má-li bratra či sestru, je-li mladším nebo starším sourozencem. Jsou nastíněny hlavní sourozenecké konstelace a jejich základní charakteristiky, důležitost pohádkových témat v životě jedince, a vybrány pasáže vybraných pohádek, které se tématu sourozeneckých vztahů dotýkají. Pro interpretaci obou témat, namalovaných oslovenými participanty, jsou využity symboly a jejich významy společně s informacemi získanými z rozhovoru s autory obrázků. Jsou hledány vlivy, které mohou být určující pro výběr konkrétního tématu zobrazení, určeny shodné a odlišné prvky a porovnáno v rámci skupiny. Vzhledem k malému vzorku participantů nelze výsledky této práce zobecňovat, avšak závěry mohou být námětem pro další studie.
Vysokoškolské studium oboru Učitelství pro MŠ z pohledu studenta kombinovaného studia
HOLÁ, Zuzana
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit pohled na vysokoškolskou přípravu v rámci oboru Učitelství pro MŠ, a to pohled studenta kombinované formy vysokoškolského studia. V práci je vymezen pojem profesní rozvoj, stručně je představena historie profese pedagoga mateřské školy. Dále je zde popsána strategie vzdělávání pedagogů mateřských škol v prostředí současné České republiky a srovnána se situací v zahraničí. V teoretické části jsou taktéž specifikovány osobnostní i profesní požadavky na pedagoga mateřských škol. Praktická část přináší výsledky kvantitativního dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zjistit motivy pro volbu vysokoškolského studia. Řeší také názory studentů kombinované formy studia na úroveň a efektivitu studia a na využitelnost získaných poznatků v praxi pedagoga mateřské školy. KLÍČOVÁ SLOVA

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.