Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Potenciál Guerilla marketingu
HAVLÍKOVÁ, Monika
Diplomová práce se zabývá potenciálem guerilla marketingu a jeho oblíbeností. Práce zkoumá zejména trendy a oblíbenost marketingu. Cílem této práce je navrhnout guerilla marketingovou kampaň pro vybranou společnost, a to na základě kvantitativního výzkumu (dotazníkového šetření mezi marketingovými specialisty) a kvalitativního výzkumu (řízený rozhovor a focus group se zaměstnanci vybrané organizace). Literární rešerše popisuje teoretický základ guerilla marketingu, kde se za průkopníka považuje zejména Jay Conrad Levinson. Hovoří se zde také o trendech v digitálním marketingu, o emocích v marketingu, o krizové komunikaci s médii a o české legislativě v oblasti reklamy. Výsledky práce ukázaly, že guerilla marketing je mezi marketingovými specialisty populární, ale není příliš využíván. Ale potenciál ovšem ukazuje. Mezi zaměstnanci vybrané společnosti byl také projeven zájem o tento typ marketingu. Zájem vyjádřili také z vedení společnosti, kde by přijali promyšlenou a zajímavou kampaň. V závěru práce byla navržena kampaň pro vybranou společnost s prvky guerilla marketingu, a to formou ambientních médií a virálních videí.
Ekologická stopa studentů vysokých škol
Havlíková, Monika
Diplomová práce se zabývá ekologickou stopou studentů vysokých škol ve městě Brně. Teoretická část práce se nejprve zaměřuje na vymezení klíčových pojmů, jako je udržitelný rozvoj a udržitelná spotřeba a výroba. Dále se tato část zabývá definováním indikátorů udržitelnosti a hlavními ekologickými problémy. Následující kapitoly poté popisují environmentální vzdělávání a ekologickou stopu a její dílčí složky. V praktické části byl proveden sociologický výzkum pomocí techniky osobního dotazování. Jeho úkolem bylo zjistit výši ekologických stop a jejích dílčích složek vysokoškolských studentů vybraných vysokých škol a fakult ve městě Brně. Dále bylo jeho cílem prozkoumat, zda existuje mezi jednotlivými obory studentů vysokých škol v Brně a dopadem jejich chování na životní prostředí souvislost.
Specifika postavení žen na trhu práce ve vybraném regionu
Havlíková, Monika
Bakalářská práce se zabývá specifiky postavení žen na trhu práce v Jihomoravském kraji. Teoretická část práce se nejprve zaměřuje na definování základních pojmů, jako jsou trh práce, rovnost žen a mužů, feminismus, diskriminace apod. Dále se práce zabývá sledováním rozdílného postavení žen a mužů, jejich nerovným odměňováním a slaďováním rodinného a pracovního života. Poté popisuje ženy vyskytující se na manažerských pozicích a manažerské pozice z pohledu celé Evropské unie. V praktické části bylo provedeno šetření prostřednictvím rozhovorů. Jejich cílem bylo zmapovat názory žen manažerek, pracujících v cestovním ruchu na území Jihomoravského kraje, na problematiku nerovného postavení žen a mužů.

Viz též: podobná jména autorů
2 HAVLÍKOVÁ, Marcela
4 HAVLÍKOVÁ, Markéta
14 HAVLÍKOVÁ, Martina
1 HAVLÍKOVÁ, Michala
1 HAVLÍKOVÁ, Miroslava
2 Havlíková, Magdalena
1 Havlíková, Margita
5 Havlíková, Marie
4 Havlíková, Markéta
4 Havlíková, Markéta
2 Havlíková, Marta
14 Havlíková, Martina
4 Havlíková, Michaela
1 Havlíková, Milena
3 Havlíková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.