Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nákupní chování spotřebitelů na trhu s vínem v různých krajích ČR
Hůdová, Daniela
Práce se zabývá identifikováním rozdílů v nákupním chování spotřebitelů na trhu s vínem v různých krajích České republiky (tj. v kraji Jihomoravském, Ústeckém, na Vysočině a v Praze). Na základě výsledků provedeného průzkumu bylo zjištěno rozdílné spotřební chování v daných krajích, znatelné rozdíly byly nalezeny především mezi krajem Ústeckým a Jihomoravským. Zásadním poznatkem, který byl zaznamenán, byl nedostatek finančních prostředků na spotřebu vína v kraji Ústeckém. Pozitivním zjištěním byla skutečnost preference kvalitnějších vín a ochota připlatit si za kvalitu vína v rámci všech krajů. Pro subjekty působící na nabídkové straně na trhu s vínem byl navržen speciální marketingový mix pro jednotlivé kraje.
Nákupní chování spotřebitelů na trhu s alkoholickými nápoji v ČR a USA
Hůdová, Daniela
Diplomová práce poskytuje poznání trhu s alkoholickými nápoji v ČR a USA. Identifikuje typického spotřebitele v obou zemích a popisuje společné a rozdílné charakteristiky. V orientační analýze jsou zkoumány vývojové tendence spotřeby alkoholu v ČR i v USA. Dále je také popsán cenový vývoj alkoholických nápojů v ČR a USA. Ke splnění cíle je realizován primární výzkum, v rámci kterého je využito dotazníkového šetření v obou zemích. Ve vlastní práci je také provedena segmentace českých a amerických respondentů pomocí shlukové analýzy. Celkovým výstupem práce jsou doporučení k regulaci spotřeby alkoholu pro vlády daných zemí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.