Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová analýza dermokosmetických leaderů v České republice
Třískalová, Pavlína ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hřídelová, Karla (oponent)
Tématem mé bakalářské práce je Marketingová analýza dermokosmetických leaderů v České republice. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První tři kapitoly hovoří postupně o marketingu, značce a její roli v marketingu a teoreticky vymezují marketingový výzkum trhu. Čtvrtá kapitola pak představuje dermokosmetický trh v ČR. Poslední kapitola se zabývá terénním šetřením (dotazník a Mystery Shopping), které slouží ke zjištění samotného cíle bakalářské práce. Cílem je zjistit korelaci mezi značkou doporučovanou lékárníkem v Praze a povědomím o značce mezi konečným spotřebitelem.
Brand Placement ve filmu a v televizi
Žlabová, Alžběta ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hřídelová, Karla (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá postoji českých spotřebitelů k Brand (Product) Placementu ve filmech a v televizi, tj. k umísťování značkových výrobků ve zmíněných médiích za účelem předání komerčního sdělení. Praktická část práce zkoumá postoje Českých spotřebitelů k této formě komunikace a jejich názory týkající se etičnosti a přijatelnosti Brand (Product) Placementu. V analytické části práce jsou sledovány rozdíly v názorech českých spotřebitelů vzhledem k individuálním odlišnostem, pohlaví respondentů a konkrétním umísťovaným produktovým kategoriím.

Viz též: podobná jména autorů
2 HŘÍDELOVÁ, Kristýna
2 Hřídelová, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.