Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozšířená realita a její využití v marketingu
Veselý, Jan ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Hříbal, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce s názvem "Rozšířená realita a její využití v marketingu" je popsat a ukázat poměrně nový a doposud nepříliš zavedený způsob marketingu. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První z nich tvoří část teoretická, kde je obecný popis rozšířené reality, historie a vývoj této technologie. Také bude vysvětleno, jak vlastně rozšířená realita funguje a kde všude najde svoje uplatnění. Možnosti využití rozšířené reality jsou téměř neomezené a závisí pouze na fantazii. Pro tuto práci je však nejdůležitější marketingové využití, kterému je věnována značná část bakalářské práce. Dále se v práci zabývám samotným vnímáním rozšířené reality, jakožto nového trendu v marketingu, oproti tradičním nástrojům, což je i součástí mého dotazníkového šetření v druhé - praktické části. V praktické části dále popisuji vlastní návrh na použití rozšířené reality při prezentování konkrétní společnosti na veletrhu. V závěru pak shrnuji přínos mého návrhu a uvažuji nad budoucností rozšířené reality, zda bude stát vždy jen na okraji marketingových nástrojů, či se postupem času stane jednou z hlavních posil marketingových oddělení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.