Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vztah blogosféry a tradičních médií na příkladu food blogů v České republice
Hýlová, Kateřina ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Dvořák, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá studií gastronomické blogosféry v České republice. Jedná se o rychle se vyvíjející trend s dopady na tradiční média i na společnost. Práce zkoumá vzájemné propojení tradičních médií a food blogů. V rámci tradičních médií se práce zaměřuje zejména na média lifestylová a gastronomická. Práce zkoumá konkrétní aspekty, kterými blogosféra obohacuje tradiční média. Práce charakterizuje tradiční profesionální žurnalistiku, zejména v tištěné formě, a dále definuje nová média. Jejich součástí je i blogosféra představující nový typ amatérské žurnalistiky. V rámci blogosféry se veřejnost přesunuje z pasivního publika do aktivního a má možnost samotného vytváření zpravodajství. Pro pochopení prostředí food blogerů a hnutí foodies je využita sociologická analýza společnosti Pierra Bourdieu a z ní plynoucí koncept chuti z luxusu a nutnosti.
Vztah blogosféry a tradičních médií na příkladu food blogů v České republice
Hýlová, Kateřina ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Dvořák, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá studií gastronomické blogosféry v České republice. Jedná se o rychle se vyvíjející trend s dopady na tradiční média i na společnost. Práce zkoumá vzájemné propojení tradičních médií a food blogů. V rámci tradičních médií se práce zaměřuje zejména na média lifestylová a gastronomická. Práce zkoumá konkrétní aspekty, kterými blogosféra obohacuje tradiční média. Práce charakterizuje tradiční profesionální žurnalistiku, zejména v tištěné formě, a dále definuje nová média. Jejich součástí je i blogosféra představující nový typ amatérské žurnalistiky. V rámci blogosféry se veřejnost přesunuje z pasivního publika do aktivního a má možnost samotného vytváření zpravodajství. Pro pochopení prostředí food blogerů a hnutí foodies je využita sociologická analýza společnosti Pierra Bourdieu a z ní plynoucí koncept chuti z luxusu a nutnosti.

Viz též: podobná jména autorů
2 Hýlová, Karolína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.