Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Seriál Život je ples očima seniorů: recepční analýza zobrazených témat
Höschlová, Aneta ; Hájek, Roman (vedoucí práce) ; Reifová, Irena (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na recepční analýzu českého seriálu Život je ples. Jedná se o rodinný seriál z produkce České televize, jehož ústředním tématem jsou osudy klientů domova seniorů, jejich rodin a zaměstnanců, kteří o ně pečují. Analýza recepce se věnuje zejména tomu, jak seriál vnímali senioři, tedy skupina lidí, o které dílo pojednává. Teoretická část představuje tři přístupy k výzkumu publik, největší důraz klade na sociokulturální výzkum, který odmítl moc textu a připustil, že mediální texty jsou otevřené několika možným interpretacím v závislosti na určitém společenském kontextu každého recipienta a dalším zvyklostem. Z tohoto přístupu vzešel výzkum recepce, který tato diplomová práce také přibližuje. Dále se věnuje problematice života seniorů a předkládá tak teoretický základ pro následnou analýzu. V neposlední řadě se zabývá utvářením identity na základě mediální fikce. V empirické části se práce soustředí na několik vybraných témat, která vzešla z kvalitativní obsahové analýzy jednotlivých dílů pořadu. Jedná se o sny seniorů a vzdělávání, rodinné i partnerské vztahy starších lidí a specifika života v domově seniorů. Tato práce prostřednictvím metody ohniskových skupin zjišťuje, zda vnímání výše uvedených témat seniory souzní se seriálovým zobrazením těchto oblastí, jak se toto...
Analýza komunikačních aktivit Junáka v roce 2011 na příkladu charitativních akcí celostátního charakteru
Höschlová, Aneta ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Ježek, Jiří (oponent)
Bakalářská práce s názvem Analýza komunikačních aktivit Junáka v roce 2011 na příkladu charitativních akcí celostátního rozsahu pojednává o největší výchovné organizaci v České republice. Cílem práce je představit hnutí Junák - svaz skautů a skautek ČR z hlediska jeho poslání, historie a současného stavu. Součástí práce je analýza komunikačních aktivit této neziskové organizace se zaměřením na analýzu mediálních výstupů a nástrojů komunikace, které tento neziskový subjekt nejvíce využíval. Ve druhé části se práce věnuje charitativním akcím neziskových organizací a detailně popisuje čtyři celostátní charitativní projekty skautského hnutí - Betlémské světlo, sbírky Postavme školu v Africe, KAPKA a Velikonoční skautské kuřátko. Následně srovnává jejich smysl s posláním Junáka a komunikační strategií. Poslední část se věnuje primárnímu výzkumu, který autorka provedla na cílové skupině respondentů ve věku 15-26 let. Výzkumné šetření zjišťovalo, zda má pořádání charitativních akcí vliv na image neziskových organizací, zda se liší vnímání charity lidmi, kteří prošli skautskou výchovou a těch, kteří nikdy skauty nebyli, zda jsou současné skautské charitativní projekty smysluplné a funkční, a zda mají mladí lidé o charitativních akcích Junáka povědomí. Práce uvádí doporučení pro skautskou organizaci ohledně...

Viz též: podobná jména autorů
2 Höschlová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.