Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza vlivu reklamy na děti
Vojtěchová, Barbora ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Hátleová, Stanislava (oponent)
Reklama je všude kolem nás a děti jsou stále oblíbenějším cílovým segmentem reklamních kampaní. Tato práce se proto zabývá vlivem reklamy na děti. Jejím cílem je zjistit na základě vlastního výzkumu, k čemu podle dětí reklama slouží, jak jsou děti reklamou ovlivněny, jak děti reklamu vnímají a jaký je jejich názor na reklamu a jak se mění názor na reklamu a její vliv v závislosti na pohlaví a věku dětí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se týká marketingu a marketingové komunikace, reklamy, segmentace trhu a spotřebního chování. Poslední teoretická část se zabývá specifiky dětského segmentu a reklam zaměřených na děti a jejich regulací. Praktická část se týká vlastního výzkumu provedeného mezi školními dětmi dotazníkovým šetřením a předškolními dětmi formou diskuse.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.