Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Charakteristika životního stylu studentů odborného učiliště (studentů se speciálními vzdělávacími potřebami)
HÁKOVÁ, Alena
Práce uvádí výsledky teoreticko empirické studie. Cílem Diplomové práce je primární monitoring životního stylu studentů se speciálními vzdělávacími potřebami, vznik edukačního programu určený pro internát odborného učiliště, vliv programu na kvalitu života. Práce se skládá z několika částí. Teoretická část popisuje zásady zdravého životního stylu (zdravé stravování, pohybovou aktivitu, duševní hygienu), speciální vzdělávací potřeby, věkové období 15-18 let, odborné učiliště a kvalitu života. Praktická část analyzuje životní styl studentů odborného učiliště v Soběslavi. Poukazuje na rozdílné postoje dojíždějících studentů a studentů ubytovaných na internátě. Analýza vychází z dotazníku vlastní tvorby. Výsledky jsou znázorněny v grafech. Pro internát odborného učiliště byl vytvořen edukační program "Rok na intru", který je zaměřen na komplexní pojetí zdraví a zdravého životního stylu. Vliv edukačního procesu na kvalitu života jsme zjišťovali pomocí standardizovaného dotazníku PedsQl. Data jsou vyhodnocena statistickou metodou Anova a Tukeyovou metodou. V závěru práce vyvracíme hypotézu, že dojíždějící studenti mají zdravější životní styl než studenti ubytovaní na internátě. Potvrzujeme pozitivní vliv edukačního programu na kvalitu života internátních studentů statisticky významně u skupiny dívek. Dále potvrzujeme, že efekt programu vydržel tři měsíce.
Vybraná témata ze zdravotní propedeutiky - tetování, piercing, intimní hygiena u chlapců a dívek ve věku 12 až 15 let
HÁKOVÁ, Alena
Práce uvádí výsledky teoreticko - empirické studie. Cílem mé Bakalářské práce je primární monitoring znalostí chlapců a dívek v pubescentím věku z vybraných kapitol zdravotní propedeutiky. Jedná se o oblast tetování, piercingu a intimní hygieny. Klíčová slova: tetování, piercing, intimní hygiena, chlapec, dívka, zdravotní propedeutika, zdobení těla, infekce. Práce se skládá z několika částí. V teoretické části popisuji funkce tetování, nežádoucí účinky aplikace, druhy piercingu, intimní hygienu muže a ženy, vývojové období dětí ve věku 12 až 15 let, povinnou školní docházku. Praktická část analyzuje stupeň informovanosti, zjišťuje postoje studentů k dané problematice. Analýza vychází z dotazníků vlastní tvorby, které vyplnili studenti vybraných škol. Zpracování je znázorněné v grafické úpravě. V závěru práce potvrzuji, že studenti z gymnázií jsou lépe informováni než žáci základních škol. Výzkumná otázka, že dívky jsou lépe informovány než chlapci, se potvrdila.

Viz též: podobná jména autorů
2 Háková, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.