Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Reklamní metody Tomáše Bati a jejich uplatnění v současném marketingu
Gunárová, Zuzana ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Knapík, Jiří (oponent)
Diplomová práce Reklamní metody Tomáše Bati a jejich uplatnění v současném marketingu zkoumá jeho aktivity od založení firmy až do tragické smrti v roce 1932. Tyto poznatky zároveň srovnává s dnešní dobou. Pro zpracování práce jsem využila literární a on-line zdroje. Zaměřila jsem se na ukázky dobové reklamy a dobové literatury ze Státního okresního archivu ve Zlíně z Národní knihovny v Praze. Velké množství zdrojů jsem také čerpala z internetu - zejména současnou baťovskou reklamu a nabídku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.